воскресенье, 30 октября 2016 г.

Материалы для семинара по инновациям 31.10.2016

Презентация "Изучаем новые формы": перейти по ссылке на презентацию

Форма простейшего опроса: перейти по ссылке на опрос

3 комментария:

  1. Хваляванне, страх, паніка... Якія яшчэ пачуцці можна адчуць перад адкрытым урокам замежнай мовы? На гэтае пытанне змогуць адказаць вучні Мінскага дзяржаўнага абласнога ліцэя. Цёплая і па-хатняму ўтульная атмасфера сустракае не толькі ўжо родных вучняў,але і гасцей.
    - "Sprechen Sie Deutsch?"
    - "O ja".
    Фрау Лілія адразу ўлілася ў гутарку, адкрыта дзялілася гісторыямі з жыцця. Моўнага бар'еру не было, гэта не можа не радаваць.
    Педагогі з Акадэміі паслядыпломнай адукацыі і іншых школ краіны таксама не засталіся абыякавымі.Казалі пра набалелае: бяздомныя жывёлы. Нават з такой сур'ёзнай тэмай увесь урок быў праведзены з усмешкамі. Цікавыя аповеды, падрабязныя даследаванні, дыскусіі.
    Напаследак фраў Лілія папрасіла сфатаграфавацца з вучнямі. Апроч сапраўды каштоўнага досведу кожны выносіць і жыццёвыя ўрокі, што гэтак жа важна.
    Мы, вучні, у чарговы раз пераканаліся ў сур'ёзнасці сваёй падрыхтоўкі, што казаць не на роднай мове нескладана, што мы можам разумець, а галоўнае - разумеем.

    ОтветитьУдалить
  2. Многія мараць пазнаёміцца з іншаземцамі… Думаюць, што для гэтага абавязкова трэба паехаць у іншую краіну. Але ж гэта не так. І вось навучэнцы Мінскага дзяржаўнага абласнога ліцэя на сваім уласным вопыце ў гэтым пераканаліся. У сераду для ўсіх (як вучняў, так і настаўнікаў) дзень выдаўся надзвычай незвычайным. Усім вядома, што наш ліцэй вельмі гасцінны. Сустракаць гасцей – ужо звыклая з’ява.
    Вось так ветліва і з імпэтам мы сустракалі гасцей на ўроку нямецкай мовы. Нас наведала фрау Лілья з далёкай Партугаліі і педагогі з Акадэміі паслядыпломнай адукацыі і іншых школ Рэспублікі. Нягледзячы на статуснасць гэтых людзей, урок прайшоў вельмі цёпла і па-дамашняму. Утульная атмасфера, ветлівыя людзі навокал – усё спрыяла цудоўнай размове на тэму катоў, коцікаў, котак і кацянят :)
    Але самае галоўнае, што не было ніякага моўнага бар’еру, усе вольна размаўлялі і разумелі адзін аднаго. Такі свайго роду эксперымент – выдатная магчымасць чарговы раз паверыць у сябе, зразумець, што ты таксама не горшы за астатніх, а галоўнае, мы зразумелі, што калі нам ад прыроды дадзена магчымасць размаўляць, то мы можам гэта рабіць. І няважна, на якой мове. Гэта справа толькі часу і нашага жадання.

    ОтветитьУдалить
  3. 23.11.2016 г. в Минском государственном областном лицее прошли открытые уроки. Я участвовала в одном из таких уроков,а именно немецкого языка. Что для меня значит открытый урок? Это творческий урок,когда к нам приходят другие учителя. Нашими гостями были учителя из разных городов Беларуси и Лилия - преподаватель английского и немецкого языка из Португалии . Темой нашего творчества был "Фольклорный образ кота". В течении урока ребята были активными также и гости проявили интерес и приняли участие. Это было действительно здорово и интересно. Я получила море положительных эмоций.
    Думаю,что учителя увидели некую изюминку ,которой они воспользуются впоследствии на своих уроках.
    Согласна,что открытый урок - это стресс,но вместе нам не страшно.Мы получили удовлетворение и интересный опыт .
    Спасибо гостям и ребятам ,а также огромное спасибо Оксане Ивановне :)

    ОтветитьУдалить